måndag 11 februari 2013

Förkylning => irritation

Det som vi trodde var jobbig förkylning hos lillebror visade sig resultera i en första tand. Jippi för tand! Väldigt ojippi för symptomen.

Irriterad make, irriterad och trött mig. Dålig sömn för alla (utom mellanbror, som sover i eget rum och sover som en stock, och storebror som inte alltid är hos oss utan även hos sin mamma = tid att vila ut).

Att maken var så irriterad på att jag kom hem sent var en produkt av väldigt intensiva dagar med lillebror - mycket gnäll, krångel och uppmärksamhetstörst samt ingen sömn. Från lillebrors sida alltså.

Jag är lite extra nöjd med att jag avvaktade med min utfrågning om vad som var fel  OCH dessutom orkade uppträda moget och avhålla mig från sura kommentarer. Det lönade sig :-).

Ska försöka komma ihåg detta.

Mycket pappa pappa är det just nu. Mina fina killar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar